Kerstmis-"strezz"



Ik hol naar hier, ik hol naar daar.
Wat moet er allemaal wel voor 't nieuwe jaar!

Een verrassing voor nonkel Karel,
een kadootje voor tante Jeanine.
Wordt het een kerstroos of een hele lekkere praline?

Druk druk druk!
Ik moet nog dit en moet nog dat!
Straks ren ik me een ongeluk!
'k begin de feestdagen helemaal afgemat!

Plots staat daar voor mij een klein lief snoetje.
Rood haar en hier en daar een enkel sproetje.
Heel trots en fier lispelt ze haar zinnetje kant en klaar,
"Ik wenzz je een zalig Kerztmizz en gelukkig niefjaar!"

Mijn hart wordt warm, ik lach breed en geef gul.
Een euro, centen en nog wat prul.

Verdwenen is de kerstmis-stress!
'k begrijp nu eindelijk de les !
Gezellig samen zijn met familie en vrienden.
Dat is waar Kerstmis en Nieuwjaar altijd al voor dienden!

Daarom lieve mensen
heb geen stress,  wees niet druk.
Ik wens jullie allemaal heel veel geluk!

Een zalig kerztmizz en gelukkig niefjaar!


Reacties

  1. Ik wens je hetzelfde toe! Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je heel veel kerstplezier en eindejaarsfestijn toe en ook voor je papa!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merry Christmas liefste mama en oma! Babs, Philippe en Alice

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts