Une histoire d'amour



"He, jij daar!"
Hij staart haar aan.
 "He, jij daar...rooie vamp!"
Verwonderd draait ze zich om.
 "Wie... ik?"
 "Ik heb gewoon zin in je, lekker ding!"
Zij kleurt helemaal rood en kijkt hem gevleid aan.
"Ik zie hier voor me ook wel een lekkere spetter staan."

Zij probeert hem wulps te lokken.
Hij hoort heel intens de liefdesklokken
Sensueel zwiert zij met haar staart.Hij is helemaal van de kaart.
Heftig zwaait zij rimpels aan het oppervlak met haar derrière.
Hij wordt nu helemaal tureluurs en stoot begerig tegen de onzichtbare barrière.

Hij daalt tot op de bodem.
Zij bereikt haar hoogste punt.
"IK KOOOOM!" trilt het door de  glazen wand aan de ene kant
Hij stijgt op tot ver over de grens!
Aan de andere kant van de glazen wand
is hij nu voor altijd naast zijn lief beland.

Reacties

Populaire posts